NetPOS

GoPOS to nowoczesne, kompleksowe oprogramowanie sprzedażowe.

GoPOS przeznaczone jest dla każdego typu działalności. Rozbudowany system posiada wiele przydatnych funkcjonalności dających narzędzia do kontroli, analizy i monitorowania wyników sprzedaży, stanów magazynowych czy dostaw w lokalach i sieciach gastronomicznych (restauracji, barze, pizzerii, kawiarni, klubie, food trucku, lodziarni), a także w sklepach detalicznych i punktach usługowych.

GoPOS

Oprogramowanie działa na Windows i Android, jest proste w obsłudze, intuicyjne i przejrzyste, a proces instalacji przebiega ekspresowo. Baza danych przechowywana jest w chmurze, dzięki czemu sprawne zarządzanie lokalem jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko urządzenie z dostępem do internetu oraz dane logowania.

Oferujemy system GoPOS w rocznej lub miesięcznej licencji, co zapewnia dużą elastyczność i swobodę w przypadku biznesów sezonowych. Pakiet podstawowy (BASIC) dostępny jest od 59 zł/mies., a rozszerzony (PRO) od 99 zł/mies.

Aplikacje i narzędzia:

Mobilny Kelner

Moduł Mobilny kelner

Mobilny kelner to narzędzie w znaczącym stopniu usprawniające komunikację w lokalu gastronomicznym, zapewniające całemu zespołowi komfortową, sprawną pracę, co przekłada się na szybkość oraz bezbłędność obsługi i zadowolenie Klientów.

Moduł QR code menu (elektroniczne menu)

Innowacyjne e-menu daje Klientom możliwość złożenia zamówienia bez pośrednictwa kelnera i sprzedawcy. Bezkontaktowa obsługa to ekonomiczne, bezpieczne i wygodne rozwiązanie. Twoi Klienci mogą samodzielnie zamawiać dowolne pozycje z menu i płacić za nie bez konieczności czekania na rachunek. Umieść kod QR na materiałach reklamowych swojego lokalu, aby zwiększyć zainteresowanie Klientów i wyniki sprzedaży.

QR code menu (elektroniczne menu)
GoOrder

Moduł GoOrder

Aplikacja GoOrder umożliwia łatwe i szybkie założenie własnego sklepu online, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z obsługą ze strony platform zewnętrznych. Teraz możesz w prosty sposób skonfigurować sposoby płatności i dostawy, wybrać odpowiednie zakładki oraz zdecydować o wyglądzie swojego sklepu.

Moduł GoHub

Niezwykle przydatna aplikacja umożliwiająca integrację z platformami do zamówień online ( np. Glovo, Pyszne.pl, Uber Eats, Bolt Food) oraz z zewnętrznymi kurierami, takimi jak DeliGoo czy Stava. Dzięki temu na bieżąco monitorujesz i zarządzasz napływającymi zamówieniami bezpośrednio z poziomu systemu POS, bez dodatkowych urządzeń i konieczności wprowadzania danych ręcznie.

GoHub
GoDelivery

Moduł GoDelivery

GoDelivery to doskonała aplikacja dla biznesu gastronomicznego, usprawniająca realizację zamówień na wynos. Narzędzie umożliwia kompleksowe zarządzanie dostawami oraz marketing. W ofercie dostępna jest Centralka Telefoniczna przechowująca dane Klientów, co jest kluczowe dla kampanii reklamowych sms/email, a także Aplikacja dla kierowców, ułatwiająca płynne dostawy.

Moduł GoStock

System do zarządzania magazynem GoStock pozwala kompleksowo i wydajnie kontrolować miejsce magazynowe w lokalu. Aplikacja ułatwia dobrą organizację przechowywania, gospodarowanie towarem i uzupełnianie brakujących produktów. Narzędzie umożliwia także szybką i bezbłędną inwentaryzację, nawet w przypadku kilku powiązanych magazynów.

GoStock
KDS

Moduł KDS

KDS to aplikacja usprawniająca komunikację pomiędzy salą a kuchnią, co w lokalu gastronomicznym jest kluczowe dla szybkiej, bezbłędnej obsługi Klientów, nawet przy dużym ruchu. Dzięki bezpośredniemu przesyłaniu zamówień na kuchnię w znacznym stopniu skraca się czas oczekiwania na wydanie dań, co przekłada się na zadowolenie gości.

Moduł GoClient

GoKlient to aplikacja do tworzenia zniżek, rabatów i promocji dla stałych oraz nowych Klientów. Programy lojalnościowe stanowią skuteczny sposób przyciągania gości, co przekłada się na większą sprzedaż. Dzięki aplikacji możesz w każdej chwili generować Karty Stałego Klienta i kody voucherów na dowolne pozycje z menu.

GoClient
GastroSupplier

Moduł GastroSupplier

Aplikacja GastroSupplier to przydatne narzędzie pozwalające na wygodną i przejrzystą kontrolę zamówień i dostaw do lokalu. Pełne zautomatyzowanie procesów związanych z zaopatrzeniem oszczędza czas i minimalizuje koszty.

Moduł GoManager

Kompleksowa aplikacja do zarządzania biznesem, bogata w różne rodzaje analiz i raportów, które umożliwiają monitorowanie sprzedaży, stanów magazynowych, a także przydzielanie zadań i zarządzanie zespołem. Dzięki temu, że dane zapisane są w chmurze, masz do nich dostęp z dowolnego urządzenia połączonego z internetem, gdziekolwiek jesteś.

GoManager

Typy biznesu:

Restauracja

System GoPos to gwarancja profesjonalnej, bezbłędnej i sprawnej obsługi gości lokalu gastronomicznego. Mobilni kelnerzy mogą przyjmować zamówienia i wprowadzać je za pomocą tabletów, a informacje błyskawicznie przesyłane są do kucharzy. Oprogramowanie pozwala również na bieżące kontrolowanie liczby wolnych stolików i zarządzanie rezerwacjami.

Pizzeria

Z aplikacją GoOrder możesz w łatwy i szybki sposób założyć własny sklep online i przyjmować więcej zamówień. Dla wygody całej załogi polecamy narzędzie GoStock, pozwalające na precyzyjne zarządzanie stanami magazynowymi i uzupełnianie zaopatrzenia ściśle według zapotrzebowania lokalu. Ale to nie wszystko! Wykorzystaj również konfigurator pizzy, aby komponować optymalne menu z poziomu tableta, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania swoich Klientów i zwiększając sprzedaż.

Kawiarnia

Oferujemy rozwiązania pozwalające w łatwy sposób konfigurować zestawy produktów i modyfikować menu w zależności od zainteresowania Klientów czy sezonu. W aplikacji GoClient możesz samodzielnie generować kody rabatowe dla swoich gości, aby zwiększyć ruch i sprzedaż.

Food Truck

Do małych przestrzeni polecamy minimalistyczne, wygodne rozwiązanie systemowe GoPos. Oprogramowanie zapewnia sprawną, bezbłędną obsługę i błyskawiczne przeprowadzanie transakcji za pomocą tableta. Możesz kontynuować sprzedaż nawet w przypadku awarii czy chwilowego braku internetu.

Dostęp do wszystkich danych możliwy jest z każdego urządzenia osobistego połączonego z internetem, z dowolnego miejsca na świecie.

Club/bar

Korzystaj z narzędzi do szybkiej, bezbłędnej sprzedaży, analizy i kontroli ruchu w lokalu, aby usprawnić wszystkie procesy i zyskać zadowolenie Klientów. Dzięki aplikacji GastroSupplier możesz czuwać nad zaopatrzeniem, wygodnie tworzyć precyzyjne listy zakupowe i składać zamówienia w najkorzystniejszych cenach.

Sieć lokali

Profesjonalny system do zarządzania gastronomią jest nieoceniony w przypadku prowadzenia sieci lokali. Dzięki narzędziom analitycznym możesz na bieżąco obserwować sprzedaż, oceniać sytuację i reagować, aby efektywnie rozwijać swój biznes. Wszystkie procesy, raporty, pracę zespołu, stany magazynowe poszczególnych punktów i zaopatrzenie możesz nadzorować zdalnie, z dowolnego urządzenia osobistego podłączonego do internetu.

Retail

Profesjonalne rozwiązania stworzone z myślą o biznesach detalicznych zapewniają dostęp do przydatnych narzędzi służących do bezbłędnej, szybkiej sprzedaży, analizy i kontroli podstawowych procesów czy stanów magazynowych. Dzięki innowacyjnemu systemowi możesz zarządzać siecią punktów, na bieżąco nadzorując transakcje, zaopatrzenie i marketing. POS umożliwia nie tylko sprzedaż za pomocą 3 kliknięć, ale też pozwala wygodnie tworzyć atrakcyjne rozwiązania lojalnościowe, przyciągające Klientów na kolejne zakupy.

Chcesz wdrożyć u siebie system GoPOS?

Wykonujemy kompleksowe usługi wdrożenia systemów POS

Wybierz pola, które mają być pokazane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
  • Obraz
  • Cena
  • Zapasy
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Informacje dodatkowe
  • Atrybuty
Kliknij na zewnątrz, aby ukryć pasek porównania
Porównaj
Koszyk zamknij