NetPOS

Nowoczesny system POS online, łatwy w obsłudze i niezwykle intuicyjny.

pozwala skutecznie i efektywnie zarządzać biznesem na wielu poziomach. Ponad 75 narzędzi i funkcjonalności daje możliwość dostosowania do typu działalności i wymagań użytkownika.

Rozwijaj swoją markę, ułatwiając sobie codzienne zadania i podwyższając standardy obsługi Klientów!

System POS online Dotykačka dostępny jest w 3 elastycznych planach abonamentowych, dlatego możesz łatwo dopasować ten stworzony dla własnego biznesu. W dowolnym momencie masz możliwość zmiany abonamentu na inną opcję. Nie stracisz swoich danych nawet w przypadku czasowego zawieszenia licencji.

Sprawdź co możesz zyskać dzięki narzędziom oferowanym w ramach planów abonamentowych Dotykačka i odkryj nowy wymiar prowadzenia firmy!

System POS Dotykačka

Aplikacje i narzędzia:

Dotykačka ŁATWO

Dotykačka ŁATWO

Abonament miesięczny: 89 zł netto

  • współpraca systemu z drukarkami fiskalnymi online
  • praca z produktami w kasie
  • możliwość tworzenia podstawowych raportów, podgląd statystyk i wykazów, umożliwiający optymalizację sprzedaży
  • możliwość zawieszenia licencji, elastyczność cenna dla biznesów sezonowych
  • wsparcie techniczne online oraz przez telefon

Funkcje ogólne

  • efektywne wsparcie procesów fiskalizacji online
  • przejrzyste, wygodne w obsłudze menu kafelkowe
  • możliwość ustawienia widoku w różnych konfiguracjach
  • synchronizacja oraz tworzenie kopii zapasowej
  • optymalne zabezpieczenie konta
  • zarządzanie użytkownikami, wielopoziomowy dostęp
  • dostęp do ustawień bezpieczeństwa
  • zabezpieczenie kasy
  • ustawienie szuflady kasowej
  • czytelne menu i kategorie do szybkiego sortowania produktów
  • tryb ciemny
  • wyświetlacz dla Klienta z paragonem i reklamą
  • do 100 rezerwacji rocznie
  • dostęp do historii wejść/wyjść z bieżącego dnia
  • możliwość podpięcia dowolnej liczby drukarek bonowych
  • obsługa czytników kodów kreskowych
  • obsługa kart RFID
  • automatyczne wysyłanie sprawozdania na pocztę e-mail
  • obsługa terminali płatniczych
  • obsługa wag cyfrowych

Praca z gotówką

  • szybkie wpłaty i wypłaty
  • otwarcie i zamknięcie kasy
  • możliwość spisu z natury gotówki w kasie
  • możliwość wykonania sprawozdania podczas zamknięcia kasy
  • ekspresowa płatność rachunku
  • możliwość przyjmowania płatności w różnych walutach
  • automatyczne pobieranie aktualnych kursów walut z NBP
  • rejestracja napiwków

Praca z rachunkami w kasie

  • czytelny podział rachunków na zamówienia i stoliki
  • możliwość wprowadzenia otwartego rachunku
  • opcja parkowania rachunków
  • dostęp do historii rachunków
  • wygodny podgląd sali i stolików
  • wykaz bieżących przychodów w kasie
  • filtr według czasu
  • możliwość wprowadzenia grup rabatowych
  • ustawienia płatności
  • dostęp do druku zamówień
  • opcja nie fiskalizować/ nie rejestrować
  • możliwość przyjmowania płatności rachunku w gotówce, kartą płatniczą i bonami żywnościowymi

Praca z produktami w kasie

  • możliwość szybkiego wprowadzania produktów i ich cen
  • łatwe tworzenie produktu, jego edycja lub anulacja
  • możliwość kalkulacji ceny według czasu
  • kody EAN, PLU oraz kod ważony
  • produkty ukryte (podstawowe)
  • etykiety do znakowania towarów
  • szybkie, krótkie notatki
  • możliwość przyznawania punktów bonusowych
  • sprzedaż na wynos (Takeaway)

Zarządzanie kasami online z dowolnego miejsca

  • zarządzanie w chmurze Dotykačka
  • filtrowanie danych według daty
  • dostęp do wykazu paragonów i użytkowników (podstawowe)
  • generowanie raportów sprzedaży z eksportem do formatów CSV i XLS
  • podgląd przychodów ze wszystkich kas według dni
  • parkowanie rachunków
  • podgląd transakcji kasowych w wybranym okresie
  • zestawienia dla różnych kas i czasów (podstawowe)
  • tworzenie produktów, edycja i anulacja
  • możliwość tymczasowego ukrycia produktów
  • zestawienie utworzonych rachunków Klienta
  • zestawienie utworzonych rachunków pracowników
  • wspólny import i eksport pozycji
  • tworzenie i druk etykiet produktowych z cenami

Wsparcie techniczne

  • telefoniczne wsparcie techniczne
  • mailowe wsparcie techniczne
  • możliwość zdalnego połączenia technika z kasą w celu rozwiązania problemów
  • druk podręcznika z przydatnymi informacjami, podzielonymi przejrzyście na rozdziały
  • dokumentacja online zawierająca porady, wskazówki i instrukcje

Dotykačka KOMPLET

Abonament miesięczny: 129 zł netto

Funkcjonalności wersji ŁATWO plus:

  • łatwe i efektywne zarządzanie magazynem
  • obsługa promocji (Happy Hours)
  • do 1000 rezerwacji rocznie
  • przesunięcia rachunków między kasami
  • mobilny Sprzedawca (Mobilny Kelner) 1 licencja
  • integracja z Order Incoming oraz Papu.io (poprzez API)
Dotykačka KOMPLET
Dotykačka NIEOGRANICZONA

Dotykačka NIEOGRANICZONA

Abonament miesięczny:

Funkcjonalności wersji KOMPLET plus:

  • rezerwacje (rocznie) bez limitu
  • mobilny Sprzedawca (Mobilny Kelner) bez limitu
  • rejestracja czasu pracy
  • integracja z Uber Eats oraz Bolt Food

Poznaj Chmurę Dotykačka

System POS online Dotykačka to nie tylko niezawodny sprzęt i wszechstronne oprogramowanie, ale także potężna chmura obliczeniowa.

Chmura Dotykačka daje Ci pełną kontrolę nad Twoją firmą. Masz dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających zarządzanie oraz pogłębionych raportów i analiz w dowolnym miejscu i czasie.

Chmura Dotykačka

Jak działa Chmura Dotykačka.

Podczas aktywacji każdego systemu kasowego Dotykačka, tworzy się dla niego także wirtualna przestrzeń w Chmurze Dotykačka. W tej przestrzeni są zapisywane dane i ustawienia, którymi zarządzasz za pomocą sieciowego interfejsu, dostępnego przez przeglądarkę na komputerze, tablecie lub smartfonie.

Gdy aktywujesz drugą i kolejną kasę, możesz podczas aktywacji podłączyć ją do już istniejącego konta w chmurze, dane i ustawienia będą w ten sposób wzajemnie udostępniane.

Chmura Dotykačka to łatwy i wygodny w obsłudze system online do zarządzania systemami kasowymi działającymi w Twojej firmie. Masz pełny dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca.

Podstawowe funkcje Chmury Dotykačka.

Za pośrednictwem Chmury Dotykačka możesz między innymi grupowo importować i eksportować listy produktów, dokonać zmian opisów i cen lub dokonywać zbiorowego przyjęcia na magazyn. Możesz także przeprowadzać zdalne inwentaryzacje a także ustawiać poziomy uprawnień w dostępie do kluczowych danych dla poszczególnych pracowników (użytkowników). Chmura Dotykačka przede wszystkim jednak umożliwia Ci zdalne zarządzanie każdą kasą działającą w Twojej firmie i śledzenie na bieżąco sprzedaży oraz aktywności Twojego personelu.

Dane z poszczególnych kas są synchronizowane na bieżąco w trybie online – konieczne jest więc zapewnienie stabilnego połączenia internetowe w każdej lokalizacji. Jeśli jednak kasy nie mogą być na stałe podłączone do internetu, wszystkie dane automatycznie zsynchronizują się przy każdym kolejnym połączeniu z siecią. Nic Ci nie umknie.

Integracje

Choice integracja z Dotykačka

Choice

Choice QR to innowacyjny system do zarządzania gastronomią, wspierający efektywną sprzedaż i gwarantujący zwiększenie zysków o ok. 20%. Aplikacja umożliwia stworzenie sklepu online bez prowizji dla operatorów zewnętrznych wraz z wygenerowaniem cyfrowego menu. System ułatwia kontrolowanie rezerwacji stolików, zapewnia narzędzia marketingowe i funkcje przydatne do optymalizacji sprzedaży oraz obniżenia kosztów.

Bolt Food integracja z Dotykačka

Bolt Food

Europejska aplikacja, z której korzysta już ponad 100 milionów Klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Nowoczesny system stworzony jest dla wygody i praktycznych rozwiązań, ułatwiających codzienne życie, takich jak dowozy zakupów, car-sharing czy dostawy jedzenia.

Uber Eats integracja z Dotykačka

Uber Eats

Uber Eats to jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji do zamawiania jedzenia z dowozem. Dzięki niej Klienci w łatwy i szybki sposób mogą wybrać potrawy z ulubionych restauracji z szybką dostawą do wybranej lokalizacji.

Restimo integracja z Dotykačka

Restimo

RestHub od Restimo to nowoczesna platforma integrująca wiele najpopularniejszych serwisów i aplikacji do zamawiania jedzenia z dostawą. Z rozwiązania korzysta już ponad 200 restauracji w Polsce. Dzięki temu ich centralne zarządzanie menu na stronach oraz w poszczególnych serwisach (np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Bolt Food) jest o wiele łatwiejsze. Dodatkowe korzyści to choćby zautomatyzowana obsługa zamówień i dostaw z poziomu POS, a także dostęp do danych i raportów umożliwiających optymalizację sprzedaży i skuteczny rozwój biznesu.

restauracja.online integracja z Dotykačka

Restauracja.online

Restauracja.online to innowacyjny, kompleksowy system, który znajdzie zastosowanie zarówno w biznesie gastronomicznym, jak i w przypadku hoteli z usługą room service. Dzięki niemu stworzysz profesjonalną stronę online, zautomatyzujesz przyjmowanie zamówień bezpośrednio w POS Dotykačka, a także rozwiniesz efektywny marketing. Funkcjonalne narzędzia dają ogromne możliwości, które usprawnią pracę niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację, bar, foodtrucka, czy zajmujesz się usługami cateringowymi.

Zjedz.my integracja z Dotykačka

Zjedz.my

Zjedz.my to intuicyjny, łatwy w obsłudze system rezerwacji stolików w najlepszych lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Narzędzie usprawnia zarządzanie rezerwacjami, zapewnia także dodatkowe udogodnienia, jak np. przedpłaty rezerwacyjne, raporty, zestawienia do analizy sprzedaży w celu optymalizacji procesów. Wykorzystaj zaawansowane funkcjonalności dla zadowolenia Twoich Klientów i rozwoju swojego biznesu.

Selesto integracja z Dotykačka

Selesto

Załóż własny sklep internetowy w 10 sekund, dzięki Selesto. To innowacyjne rozwiązanie pozwala łatwo i szybko stworzyć atrakcyjną sprzedającą stronę www, z dowolną liczbą produktów, zdjęć, opcji językowych, rodzajem walut oraz przyciągającymi uwagę filmami. Dzięki funkcji multistore możesz w prosty, przejrzysty sposób zarządzać wieloma sklepami, konfigurując ustawienia wedle swoich wymagań i potrzeb. Wbudowane integracje sprawiają, że uruchomienie sklepu jest możliwe w mniej niż jeden dzień, a system działa płynnie zarówno od strony administratora, jak i Klientów.

Rewardo integracja z Dotykačka

Rewardo

Nowoczesne narzędzie do tworzenia atrakcyjnych, przyciągających Klientów programów lojalnościowych. Dzięki Rewardo możesz przyznawać kupony, vouchery, kody, punkty i pieczątki za zakupy, zyskiwać nowych i stałych Klientów, docierać do swoich odbiorców z aktualnymi promocjami i budować bazę użytkowników. Praktyczne narzędzia do analizowania zachowań Klientów i rozbudowane statystyki zapewniają efektywność planowanych kampanii i długofalowy rozwój.

RestBill integracja z Dotykačka

RestBill

RestBill to aplikacja do bezobsługowych płatności w lokalu. Dzięki kodom QR Klienci mają bezpośredni dostęp do swoich rachunków i mogą bezpiecznie realizować płatności za zamówienia, bez czekania na kelnera. To nowoczesne rozwiązanie zapewnia gościom komfort i wygodę, a załodze lokalu ułatwia codzienną pracę, usprawnia obsługę, oszczędza czas, pozwalając osiągać większe zyski.

Chcesz wdrożyć u siebie system Dotykačka?

Wykonujemy kompleksowe usługi wdrożenia systemów POS

Wybierz pola, które mają być pokazane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
  • Obraz
  • Cena
  • Zapasy
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Informacje dodatkowe
  • Atrybuty
Kliknij na zewnątrz, aby ukryć pasek porównania
Porównaj
Koszyk zamknij