- Darmowa dostawa od 500 zł
Nowoczesny system POS online, łatwy w obsłudze i niezwykle intuicyjny.
pozwala skutecznie i efektywnie zarządzać biznesem na wielu poziomach. Ponad 75 narzędzi i funkcjonalności daje możliwość dostosowania do typu działalności i wymagań użytkownika.
Rozwijaj swoją markę, ułatwiając sobie codzienne zadania i podwyższając standardy obsługi Klientów!
System POS online Dotykačka dostępny jest w 3 elastycznych planach abonamentowych, dlatego możesz łatwo dopasować ten stworzony dla własnego biznesu. W dowolnym momencie masz możliwość zmiany abonamentu na inną opcję. Nie stracisz swoich danych nawet w przypadku czasowego zawieszenia licencji.
Sprawdź co możesz zyskać dzięki narzędziom oferowanym w ramach planów abonamentowych Dotykačka i odkryj nowy wymiar prowadzenia firmy!
Aplikacje i narzędzia:
Dotykačka ŁATWO
Abonament miesięczny: 89 zł netto
- współpraca systemu z drukarkami fiskalnymi online
- praca z produktami w kasie
- możliwość tworzenia podstawowych raportów, podgląd statystyk i wykazów, umożliwiający optymalizację sprzedaży
- możliwość zawieszenia licencji, elastyczność cenna dla biznesów sezonowych
- wsparcie techniczne online oraz przez telefon
Funkcje ogólne
- efektywne wsparcie procesów fiskalizacji online
- przejrzyste, wygodne w obsłudze menu kafelkowe
- możliwość ustawienia widoku w różnych konfiguracjach
- synchronizacja oraz tworzenie kopii zapasowej
- optymalne zabezpieczenie konta
- zarządzanie użytkownikami, wielopoziomowy dostęp
- dostęp do ustawień bezpieczeństwa
- zabezpieczenie kasy
- ustawienie szuflady kasowej
- czytelne menu i kategorie do szybkiego sortowania produktów
- tryb ciemny
- wyświetlacz dla Klienta z paragonem i reklamą
- do 100 rezerwacji rocznie
- dostęp do historii wejść/wyjść z bieżącego dnia
- możliwość podpięcia dowolnej liczby drukarek bonowych
- obsługa czytników kodów kreskowych
- obsługa kart RFID
- automatyczne wysyłanie sprawozdania na pocztę e-mail
- obsługa terminali płatniczych
- obsługa wag cyfrowych
Praca z gotówką
- szybkie wpłaty i wypłaty
- otwarcie i zamknięcie kasy
- możliwość spisu z natury gotówki w kasie
- możliwość wykonania sprawozdania podczas zamknięcia kasy
- ekspresowa płatność rachunku
- możliwość przyjmowania płatności w różnych walutach
- automatyczne pobieranie aktualnych kursów walut z NBP
- rejestracja napiwków
Praca z rachunkami w kasie
- czytelny podział rachunków na zamówienia i stoliki
- możliwość wprowadzenia otwartego rachunku
- opcja parkowania rachunków
- dostęp do historii rachunków
- wygodny podgląd sali i stolików
- wykaz bieżących przychodów w kasie
- filtr według czasu
- możliwość wprowadzenia grup rabatowych
- ustawienia płatności
- dostęp do druku zamówień
- opcja nie fiskalizować/ nie rejestrować
- możliwość przyjmowania płatności rachunku w gotówce, kartą płatniczą i bonami żywnościowymi
Praca z produktami w kasie
- możliwość szybkiego wprowadzania produktów i ich cen
- łatwe tworzenie produktu, jego edycja lub anulacja
- możliwość kalkulacji ceny według czasu
- kody EAN, PLU oraz kod ważony
- produkty ukryte (podstawowe)
- etykiety do znakowania towarów
- szybkie, krótkie notatki
- możliwość przyznawania punktów bonusowych
- sprzedaż na wynos (Takeaway)
Zarządzanie kasami online z dowolnego miejsca
- zarządzanie w chmurze Dotykačka
- filtrowanie danych według daty
- dostęp do wykazu paragonów i użytkowników (podstawowe)
- generowanie raportów sprzedaży z eksportem do formatów CSV i XLS
- podgląd przychodów ze wszystkich kas według dni
- parkowanie rachunków
- podgląd transakcji kasowych w wybranym okresie
- zestawienia dla różnych kas i czasów (podstawowe)
- tworzenie produktów, edycja i anulacja
- możliwość tymczasowego ukrycia produktów
- zestawienie utworzonych rachunków Klienta
- zestawienie utworzonych rachunków pracowników
- wspólny import i eksport pozycji
- tworzenie i druk etykiet produktowych z cenami
Wsparcie techniczne
- telefoniczne wsparcie techniczne
- mailowe wsparcie techniczne
- możliwość zdalnego połączenia technika z kasą w celu rozwiązania problemów
- druk podręcznika z przydatnymi informacjami, podzielonymi przejrzyście na rozdziały
- dokumentacja online zawierająca porady, wskazówki i instrukcje
Dotykačka KOMPLET
Abonament miesięczny: 129 zł netto
Funkcjonalności wersji ŁATWO plus:
- łatwe i efektywne zarządzanie magazynem
- obsługa promocji (Happy Hours)
- do 1000 rezerwacji rocznie
- przesunięcia rachunków między kasami
- mobilny Sprzedawca (Mobilny Kelner) 1 licencja
- integracja z Order Incoming oraz Papu.io (poprzez API)
Dotykačka NIEOGRANICZONA
Abonament miesięczny:
Funkcjonalności wersji KOMPLET plus:
- rezerwacje (rocznie) bez limitu
- mobilny Sprzedawca (Mobilny Kelner) bez limitu
- rejestracja czasu pracy
- integracja z Uber Eats oraz Bolt Food
Poznaj Chmurę Dotykačka
System POS online Dotykačka to nie tylko niezawodny sprzęt i wszechstronne oprogramowanie, ale także potężna chmura obliczeniowa.
Chmura Dotykačka daje Ci pełną kontrolę nad Twoją firmą. Masz dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających zarządzanie oraz pogłębionych raportów i analiz w dowolnym miejscu i czasie.
Jak działa Chmura Dotykačka.
Podczas aktywacji każdego systemu kasowego Dotykačka, tworzy się dla niego także wirtualna przestrzeń w Chmurze Dotykačka. W tej przestrzeni są zapisywane dane i ustawienia, którymi zarządzasz za pomocą sieciowego interfejsu, dostępnego przez przeglądarkę na komputerze, tablecie lub smartfonie.
Gdy aktywujesz drugą i kolejną kasę, możesz podczas aktywacji podłączyć ją do już istniejącego konta w chmurze, dane i ustawienia będą w ten sposób wzajemnie udostępniane.
Chmura Dotykačka to łatwy i wygodny w obsłudze system online do zarządzania systemami kasowymi działającymi w Twojej firmie. Masz pełny dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca.
Podstawowe funkcje Chmury Dotykačka.
Za pośrednictwem Chmury Dotykačka możesz między innymi grupowo importować i eksportować listy produktów, dokonać zmian opisów i cen lub dokonywać zbiorowego przyjęcia na magazyn. Możesz także przeprowadzać zdalne inwentaryzacje a także ustawiać poziomy uprawnień w dostępie do kluczowych danych dla poszczególnych pracowników (użytkowników). Chmura Dotykačka przede wszystkim jednak umożliwia Ci zdalne zarządzanie każdą kasą działającą w Twojej firmie i śledzenie na bieżąco sprzedaży oraz aktywności Twojego personelu.
Dane z poszczególnych kas są synchronizowane na bieżąco w trybie online – konieczne jest więc zapewnienie stabilnego połączenia internetowe w każdej lokalizacji. Jeśli jednak kasy nie mogą być na stałe podłączone do internetu, wszystkie dane automatycznie zsynchronizują się przy każdym kolejnym połączeniu z siecią. Nic Ci nie umknie.
Oprogramowanie POS Dotykačka
Integracje
Choice
Choice QR to innowacyjny system do zarządzania gastronomią, wspierający efektywną sprzedaż i gwarantujący zwiększenie zysków o ok. 20%. Aplikacja umożliwia stworzenie sklepu online bez prowizji dla operatorów zewnętrznych wraz z wygenerowaniem cyfrowego menu. System ułatwia kontrolowanie rezerwacji stolików, zapewnia narzędzia marketingowe i funkcje przydatne do optymalizacji sprzedaży oraz obniżenia kosztów.
Bolt Food
Europejska aplikacja, z której korzysta już ponad 100 milionów Klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Nowoczesny system stworzony jest dla wygody i praktycznych rozwiązań, ułatwiających codzienne życie, takich jak dowozy zakupów, car-sharing czy dostawy jedzenia.
Uber Eats
Uber Eats to jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji do zamawiania jedzenia z dowozem. Dzięki niej Klienci w łatwy i szybki sposób mogą wybrać potrawy z ulubionych restauracji z szybką dostawą do wybranej lokalizacji.
Restimo
RestHub od Restimo to nowoczesna platforma integrująca wiele najpopularniejszych serwisów i aplikacji do zamawiania jedzenia z dostawą. Z rozwiązania korzysta już ponad 200 restauracji w Polsce. Dzięki temu ich centralne zarządzanie menu na stronach oraz w poszczególnych serwisach (np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Bolt Food) jest o wiele łatwiejsze. Dodatkowe korzyści to choćby zautomatyzowana obsługa zamówień i dostaw z poziomu POS, a także dostęp do danych i raportów umożliwiających optymalizację sprzedaży i skuteczny rozwój biznesu.
Restauracja.online
Restauracja.online to innowacyjny, kompleksowy system, który znajdzie zastosowanie zarówno w biznesie gastronomicznym, jak i w przypadku hoteli z usługą room service. Dzięki niemu stworzysz profesjonalną stronę online, zautomatyzujesz przyjmowanie zamówień bezpośrednio w POS Dotykačka, a także rozwiniesz efektywny marketing. Funkcjonalne narzędzia dają ogromne możliwości, które usprawnią pracę niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację, bar, foodtrucka, czy zajmujesz się usługami cateringowymi.
Zjedz.my
Zjedz.my to intuicyjny, łatwy w obsłudze system rezerwacji stolików w najlepszych lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Narzędzie usprawnia zarządzanie rezerwacjami, zapewnia także dodatkowe udogodnienia, jak np. przedpłaty rezerwacyjne, raporty, zestawienia do analizy sprzedaży w celu optymalizacji procesów. Wykorzystaj zaawansowane funkcjonalności dla zadowolenia Twoich Klientów i rozwoju swojego biznesu.
Selesto
Załóż własny sklep internetowy w 10 sekund, dzięki Selesto. To innowacyjne rozwiązanie pozwala łatwo i szybko stworzyć atrakcyjną sprzedającą stronę www, z dowolną liczbą produktów, zdjęć, opcji językowych, rodzajem walut oraz przyciągającymi uwagę filmami. Dzięki funkcji multistore możesz w prosty, przejrzysty sposób zarządzać wieloma sklepami, konfigurując ustawienia wedle swoich wymagań i potrzeb. Wbudowane integracje sprawiają, że uruchomienie sklepu jest możliwe w mniej niż jeden dzień, a system działa płynnie zarówno od strony administratora, jak i Klientów.
Rewardo
Nowoczesne narzędzie do tworzenia atrakcyjnych, przyciągających Klientów programów lojalnościowych. Dzięki Rewardo możesz przyznawać kupony, vouchery, kody, punkty i pieczątki za zakupy, zyskiwać nowych i stałych Klientów, docierać do swoich odbiorców z aktualnymi promocjami i budować bazę użytkowników. Praktyczne narzędzia do analizowania zachowań Klientów i rozbudowane statystyki zapewniają efektywność planowanych kampanii i długofalowy rozwój.
RestBill
RestBill to aplikacja do bezobsługowych płatności w lokalu. Dzięki kodom QR Klienci mają bezpośredni dostęp do swoich rachunków i mogą bezpiecznie realizować płatności za zamówienia, bez czekania na kelnera. To nowoczesne rozwiązanie zapewnia gościom komfort i wygodę, a załodze lokalu ułatwia codzienną pracę, usprawnia obsługę, oszczędza czas, pozwalając osiągać większe zyski.
Chcesz wdrożyć u siebie system Dotykačka?
Wykonujemy kompleksowe usługi wdrożenia systemów POS