Description
Przejmij kontrolę nad swoimi zewnętrznymi dostawcami!
Wybierz system zarządzania zamówieniami i odkryj dostępne integracje z platformami i kurierami zewnętrznymi.
Zaoszczędź mnóstwo czasu i… pieniędzy
W GoPOS możesz kompleksowo zarządzać zamówieniami online z wszystkich platform delivery bezpośrednio z poziomu swojego POS. Wiesz, co to oznacza? System zarządzania dostawami GoHub to koniec dodatkowych urządzeń.
- Zarządzaj swoimi sklepami z różnych platform w jednym panelu
- Przyjmuj i przechowuj wszystko w jednym miejscu
- Skończ z ręcznym wprowadzaniem zamówień i marnowaniem czasu
- Ogranicz ilość urządzeń do minimum – wystarczy jeden terminal POS
- Wyeliminuj błędy dzięki automatycznemu przyjmowaniu zleceń bezpośrednio na POS
Aktualizuj menu z wszystkich platform jednym kliknięciem
Regularnie zmieniasz kartę dań i wprowadzasz opcje sezonowe? Zaoszczędź czas na ciągłych aktualizacjach każdego menu i wprowadzaj zmiany jednym kliknięciem, wykorzystując system zarządzania zamówieniami GoHub.
- Zrezygnuj z ręcznego wprowadzania zmian w każdym sklepie osobno i aktualizuj wszystkie informacje za pomocą jednego panelu
- Aktualizuj menu w dowolnym czasie
- Umieszczaj zdjęcia serwowanych potraw na wszystkich platformach równocześnie
Zwiększ sprzedaż na platformach dzięki kompleksowym raportom
Twórz raporty na temat sprzedaży online, dzięki GoHub. Kontroluj, które źródła generują największe przychody, jakie dania klienci zamawiają najchętniej, a także, w jakie dni ilość zamówień jest szczytowa. GoHub razem z systemem zamawiania jedzenia online to rozwiązanie, z którego musisz skorzystać.
- Zaoszczędź czas na generowaniu raportów z kilku systemów i otrzymuj wszystkie bezpośrednio na swoim POS
- Porównuj sprzedaż na różnych platformach dzięki kompleksowym danym
- Przechowuj dane w bezpiecznej chmurze i korzystaj z nich z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego
Jedna integracja a tyle korzyści
Jeden system
Wszystkie zamówienia online przyjmowane bezpośrednio na POS dzięki integracji systemu z najpopularniejszymi agregatorami.
Jeden panel do zarządzania
Zarządzanie wszystkimi zamówieniami, kontrola wszystkich danych oraz wprowadzanie dowolnych zmian z jednego miejsca.
Jedno urządzenie
Kontrola napływających zamówień bezpośrednio na jednym urządzeniu POS, a tym samym – oszczędność miejsca.
Wdrożenie i serwis
Instalacja i konfiguracja systemu GoHub jest na tyle prosta, że można ją zrobić samodzielnie. W razie pytań lub problemów pozostajemy do dyspozycji. Dla wymagających klientów prowadzimy wsparcie premium 24/7, a nasi partnerzy są dostępni w całej Polsce.
Reviews
There are no reviews yet.