Jak usprawnić proces rezerwacji hotelowych?

[04.08.2017] System NetPOS Hotel zapewnia profesjonalne wsparcie w obsłudze rezerwacji internetowych, gwarantując szereg udogodnień  dla klienta i pomoc dla personelu. Jedną z możliwości systemu jest  jego integracja  z modułami zarządzającymi rezerwacjami hotelowymi.

Channel Manager

Właściciele obiektów noclegowych prezentują swoją ofertę, wykorzystując do tego liczne portale rezerwacyjne. Moduł Channel Manager pozwala zarządzać cenami i statusem pokoi, dostępnymi na różnych stronach internetowych, aby mieć pewność, że klienci zawsze otrzymują aktualne informacje.

Channel Manager umożliwia zintegrowanie wszystkich portali rezerwacyjnych, automatycznie aktualizując wprowadzone zmiany. Dzięki temu minimalizuje się ryzyko błędów związanych z nieaktualnymi informacjami, usprawnia pracę personelu oraz zapewnia czytelny i prosty grafik ważnych rezerwacji.

Booking Engine

Moduł umożliwia automatyczne przekierowanie z dowolnej strony internetowej, bezpośrednio do systemu obsługiwanego przez obiekt hotelowy. Dzięki temu, klient może skorzystać z oficjalnego i najbardziej wartościowego kanału do rezerwacji  miejsca hotelowego. Cały proces odbywa się bez konieczności angażowania personelu, zapewniając jednocześnie prezentację pełnej oferty noclegowej hotelu.

Booking Engine pozwala obsługiwać zarówno rezerwacje klientów indywidualnych oraz grup zorganizowanych,  umożliwiając dokonanie elektronicznej płatności za zamówioną usługę.