Telewizja hotelowa – nowy standard w obiektach noclegowych

[20.03.2017] Telewizory hotelowe stały się popularnym  rozwiązaniem wdrażanym  w obiektach noclegowych.

Telewizja hotelowa staje się standardem wyposażenia, które klienci biorą pod uwagę podczas wyboru pokoju. Obecnie liczy się nie tylko wygodne łóżko, przestronna szafa, czy funkcjonalna łazienka, ale także nowoczesne rozwiązania. Gościom obiektów noclegowych zależy na komforcie oraz łatwym dostępie do źródeł rozrywki. Telewizja hotelowa to odpowiedź na ich potrzeby, a przy okazji skuteczne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez właścicieli. 

Personalizacja oferty

Każdemu z gości zależy na indywidualnym traktowaniu, a rozwiązania, jakie daje telewizja hotelowa pomagają  to osiągnąć. Na ekranie telewizora można np. wyświetlić spersonalizowane powitanie z imieniem rezydenta oraz zaprosić do skorzystania z oferty obiektu. Gość  z pewnością poczuje się dzięki temu doceniony. Jedną z funkcjonalności systemu jest również możliwość wybrania kanałów zgodnie z preferencjami klientów. Program  pozwala na dopasowanie stacji telewizyjnych w zależności od potrzeb i upodobań gości. Programy mogą być podzielone na poszczególne kategorie, wyznaczone na podstawie wieku, zainteresowań czy nawet wyborów dokonanych podczas poprzednich wizyt w obiekcie. Taki układ pozwala gościom szybciej odnaleźć treści, które faktycznie ich interesują.

Narzędzie marketingowe

Telewizja hotelowa oprócz dostarczania rozrywki jest również skutecznym narzędziem  marketingowym. Na ekranie można zaprezentować ofertę obiektu oraz informacje dotyczące promocji lub atrakcji, które odbywają się w okolicy. Taka forma reklamy wyróżnia się oryginalnością oraz konkretnym przekazem, który może interesować rezydenta hotelu. Przygotowanie materiałów wyświetlanych za pośrednictwem telewizji hotelowej to nowoczesny sposób na komunikację z gośćmi.

-„Goście włączając telewizory w pokojach mogą zapoznać się z ofertą hotelu, restauracyjnym menu czy zabiegami w SPA. W trosce o komfort klientów personel może również zamieszczać informacje o regionie oraz ważnych wydarzeniach, które mają miejsce w obiekcie. Telewizja hotelowa to narzędzie, które pozwala personelowi publikować sezonowe promocje oraz najnowsze oferty, a w sytuacjach kryzysowych ostrzeżenia np. o zbliżającej się wichurze.” – przekonuje Rafał Marek, Prezes firmy NetPOS.

Co przyciąga gości?

Telewizja hotelowa „rozmawiająca” z gośćmi to nie odległa przyszłość, a rozwiązanie, które już dziś sprawdza się w wielu obiektach noclegowych. Pracownicy  za jej pośrednictwem komunikują się z gośćmi i realizują dla nich dodatkowe usługi takie jak budzenie, dostarczanie posiłków do pokoju czy przyjmowanie rezerwacji na zabiegi SPA. Z kolei rezydenci mogą korzystać z oferty sterując menu głosem, bez konieczności używania pilota i co  ważniejsze – nie musząc wychodzić z pokoju.  Nie można zapominać także o WiFi, dzięki któremu goście mogą korzystać z internetu używając jako przeglądarki monitora TV. Dodatkowym atutem, który jeszcze bardziej podniesie komfort pobytu w obiekcie, będzie zestaw głośników i możliwość podłączenia do telewizora urządzeń zewnętrznych np. pendrive'a z utworami muzycznymi.

 

 

Najważniejsze korzyści:

Design – telewizja hotelowa podnosi prestiż obiektów noclegowych, między innymi za sprawą nowoczesnego wyglądu. Telewizory posiadają elegancką, wąską obudowę, dzięki czemu wpasowują się w wystrój nawet ekskluzywnych hoteli.

Oszczędność energii – rozwiązania dla hoteli charakteryzują się tym, że są energooszczędne. Telewizory są produkowane z lepszej jakości materiałów, dzięki czemu ich recycling jest bardziej przyjazny środowisku.

Wysoka jakość obrazu – telewizory hotelowe odtwarzają obrazy w jakość full HD.

Personalizacja treści – materiały, które są wyświetlane na monitorach mogą zostać wybrane  zgodnie z zainteresowaniami i preferencjami gości.