Najważniejsze funkcje systemu NetPOS Hotel

[20.12.2016] NetPOS Hotel to rozwiązanie, które sprawdzi się w niemal każdym obiekcie noclegowym. Jego wdrożenie niesie za sobą wiele korzyści, a wszystko za sprawą funkcjonalności, które ten system posiada. Które z nich są zatem najważniejsze? Oto kilka z nich, które z pewnością przekonają Was, że warto zainwestować w system NetPOS Hotel:   
1. Obsługa rezerwacji – personel może kontrolować zamówienia pojedyncze i grupowe. Do systemu można dodać rozbudowany system cenników. Co więcej z łatwością można generować dokumenty fiskalne takie jak paragony czy faktury.System współpracuje z programami służącymi do obsługi rezerwacji online.
2. Statystyki w jednym miejscu – wszelkie zebrane dane znajdują się w systemie, dzięki czemu można na bieżąco je analizować i porównywać. Wszystkie raporty są przejrzyste i rozbudowane co sprawia, że w każdej chwili można sprawdzić najważniejsze wskaźniki np. obłożenie hotelu w tym samym okresie w poprzednim sezonie.
3. Ułatwiona sprzedaż – dzięki systemowi NetPOS Hotel możemy z łatwością zarządzać całym obiektem noclegowym, wszystko za sprawą dokumentów, które zebrane są w systemie. Personel może na bieżąco sprawdzać obłożenie w obiekcie, może kontrolować wszystkie zamówienia oraz przedstawiać klientom specjalna ofertę obiektu.
4. Prosta współpraca – system NetPOS Hotel umożliwia współpracę z różnego rodzaju oprogramowaniem, w tym gastronomicznym. Dzięki temu można między innymi łączyć rachunki z hotelu z tymi z hotelowej restauracji.