Inteligentny hotel – czyli jak systemy dedykowane hotelom pomagają w codziennej pracy

[01.12.2016] 1. Systemy w sytuacjach kryzysowych umożliwiają zdalne uruchomienie systemów zasilania awaryjnego.
2. Oprogramowanie dla hoteli pozwala sterować ogrzewaniem i klimatyzacją w całym obiekcie noclegowym.
3. Zdalna obsługa monitoringu i systemów alarmowych przez osoby
odpowiedzialne za te dziedziny.
4. Nowe technologie umożliwiają np. ustalenie minimalnej temperatury przy której musi zostać uruchomione ogrzewanie.
5. Systemy pozwalają z poziomu panelu głównego sterować światłem. Umożliwiają między innymi ustalenie jednej stałej godziny, w której ma się zapalać światło w konkretnych punktach w hotelu.
6. Systemy pozwalają programować karty do pokojów w taki sposób, że za ich pomocą klienci mogą się dostać do konkretnych pomieszczeń w hotelu czy też będą mogli skorzystać z dedykowanych im zabiegów w spa bądź dostępu do części rozrywkowej.