Zadbaj o klientów

[31.10.2016] 1. Smaczna kuchnia, piękny wystrój, wykwalifikowany zespół to tylko niektóre z elementów, które tworzą oblegany przez klientów lokal. Niewątpliwie to co przyciąga część zgłodniałych klientów to dostęp do WiFi. Można uznać, że to banał, ale jest grupa klientów, która wybierając restaurację sprawdza dostępność Internetu. 
2. Kącik dla dzieci – najmłodsi klienci Twojego lokalu to bardzo ważni
goście. Planując wystrój oraz menu nie można o nich zapomnieć. W końcu to ich smakiem najczęściej kierują się rodzice wybierając lokal. Zadowolony mały smakosz to gwarancja satysfakcji jego rodziców, dlatego nie można pominąć tak ważnej grupy klientów.
3. Czas na vege – niezależnie od tego, jaką kuchnie serwuje się w lokalu warto mieć w zanadrzu dania, które nie zawierają produktów mięsnych. Coraz więcej bowiem klientów deklaruje, że są wegetarianami, dlatego warto przygotować propozycję i dla nich. Nawet jeśli nie ma ich w menu, dobrze jest komunikować, że kuchnia jest w stanie przygotować specjalną wersję niektórych z potraw.
4. Zadbaj o ogródek – latem piękna pogoda zachęca do spędzania wolnego czasu na powietrzu. Dlatego również w restauracji warto zadbać o miejsce, w którym klienci będą mogli zjeść zamówione potrawy. Jesienią czy zimą ogródek może również być ozdobą lokalu. Wystarczy jedynie przygotować sezonowe ozdoby czy kwiaty.
5. Daj coś od siebie – jeśli zależy Ci na zadowoleniu klientów powinieneś ich zaskoczyć, dać im wartość dodatkową, po prostu dać się polubić. W upalne dni mogą to być darmowe lody dla gości, zimą ciepła rozgrzewająca herbata czekając już od progu. Te drobne gesty sprawią, że Klienci zapamiętają Twój lokal.